Not logged in.

Contribution Details

Type Book Chapter
Scope Discipline-based scholarship
Title Management von Kundenbeziehungen durch Brand Communities
Organization Unit
Authors
  • Andreas Herrmann
  • René Algesheimer
  • Jan Landwehr
  • Frank Huber
Editors
  • Dominik Georgi
  • Frank Hadwich
Item Subtype Original Work
Refereed No
Status Published in final form
Language
  • German
Booktitle Management von Kundenbeziehungen. Perspektiven - Analysen - Strategien - Instrumente
ISBN 978-3-8349-1800-0
Place of Publication Wiesbaden
Publisher Gabler
Page Range 469 - 484
Date 2010
Abstract Text 1. Relevanz von Communities für das Management von Kundenbeziehungen 2. Zum Wesen von Communities 3. Charakterisierung von Brand Communities 4. Typisierung von Brand Communities 5. Erkenntnisse über die Bearbeitung von Brand Communities 6. Implikationen für das Management von Kundenbeziehungen
Related URLs
Other Identification Number merlin-id:957
PDF File Download from ZORA
Export BibTeX
EP3 XML (ZORA)
Additional Information Herrmann, A., Algesheimer, R., Landwehr, J. & Huber, F.: Management von Kundenbeziehungen durch Brand Communities, Festschrift zum 60. Geburtstag von Prof. Dr. Manfred Bruhn, 2009